Sitemizde şuan toplam 1096 film bulunmaktadır.

Thor izle


187.204
FILM BILGILERI 6 sene eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Thor izle” filminde 27 Yorum bulunuyor.
  1. ahmet - 6 sene

    yapacagınız altyazının ben igrenc olmus düzeltin sunu bi ara

  2. umut - 6 sene

    alt yazı olmamış eksiği o bide okadar net değil alt yazıyı düzeltinmeyide unutmayın

  3. ferdi - 5 sene

    tek kelimeyle süperr 2.si çıksın marvele teşekkürler

  4. ergin - 5 sene

    sizin yaptığınız alt yazı böle olur zaten bi de artık türkçe dublaj diipde insanları kandırmayın

  5. mahoo - 5 sene

    abi çok kötü gösterim yha film nerdeyse cd’lerde çıkçak ama biz sinema çekimi seyrediyoruz.

  6. mahoo - 5 sene

    hadi sinema çekimi değilde çok kötü gösterio

  7. aziz - 5 sene

    arkadaşlar emeği geçenlerin eline sağlık çevrim son derece başarılı olmuş. sadece ortada ve yazılardan sonra ingilizce var önemli değil bir de tek parça olsaydı tadına doyum olmazdı tekrar ellerinize sağlık

  8. denızlı - 5 sene

    2 ıncı kez ızledım guzel fılm ama arada 3 yerde duplaj yok kesıntı seklınde IZLENILCEK BIR FILM EMEGINIZE TESEKKUR EDERIM

  9. buse - 5 sene

    harikaaaa bi film,teşekkürlerrrr:)))

  10. sinan - 5 sene

    film güzel ama eksik çok bazı yerler çevrilmemiş düzeltirseniz daha iyi olur

  11. mustafa - 5 sene

    FİNAL EKSİK KALDI BENCE BÖYLE BİTEMEZ MUTLAKA DEVAMININ DA OLMASI LAZIM ÇÜNKÜ FİLM ON NUMARA

  12. murtazaaxD - 5 sene

    La Ne Alt Yazı Nede Sinama cekimi Gayet Net Ve Türkçe

  13. izzet - 5 sene

    agalar her sey cok guzel ama son 5 dakkası olmayan filim ne işe yarar ???

  14. burak - 5 sene

    lan sizden türkçe dublaj yapın dedik filmin yarısı ingilizce 😀 😀 😀

  15. Eqe - 5 sene

    Cok güzeL bi fiLm gErçekden Emeqi Gecen Herkese Tskler.

  16. hayko - 5 sene

    3. ve 6. parçalar çalışmıyor

  17. furkan - 5 sene

    ı m thor

  18. arda - 5 sene

    film müthiş herşey harika yalnız final olmamışş 🙂 köprüyü tamir edcek bişi, olmalıydı 🙁 nese torcukk yazıkk yhaa sana :::::::::)

  19. sanane - 5 sene

    bence süper gösteriyo hemde altyazı süper hiç bisey bilmiyosunuz

  20. bambam - 5 sene

    film süper kesinlikle izleyin

  21. amanda - 5 sene

    kesinlikle çok keyif alarak izledim.devamı gelmeli bence yarım kaldı herşey böle bitemez…:'(

  22. Erzurumlu - 5 sene

    Film güzel TEŞEKKÜRLER Ama Gösterim,TR Dußlaj,Kötü Film Güzel

  23. onur - 5 sene

    film süper devamı gelmeli eksik kaldı gıbı gelıo
    o alt yazı kotu dıyenlerın ne zaman yorum attıgına bakarsanız anlarsınız o zamandan bu yana altyazı duzeltılmıs adamları elestırmeyın

  24. eren - 5 sene

    emeqinize saqlık fakat tek parça olması daha qüzel olurdu…

  25. halil - 5 sene

    Dünyanın en güzel filmiii ……….

  26. Araz-Mansurov - 5 sene

    bu izlediyim filmlerin en yaxşısıdı

  27. cem - 3 sene

    bence güzel seyretmeye deger